Dear santa..

Såhär liten är min önskelista i år, bara 3 saker jag önskar mig. Dock är den inte så jättelitet om man tänker i summa.

Kameran: Har bara min systemkamera att fotografera med (förutom pappas små kameror) och är jobbigt att gå runt med den hela tiden. Därför vill jag ha den där super smidiga Olympus pen kameran.

Hörlurarna: Jag ÄLSKAR dom där hörlurarna, är typ den enda men kärlek till dom. Har tappat bort mina så önskar mig ett par nya<333

Våtdräkten: Har aldrig haft en våtdräkt på mig som faktiskt passat just mig. Så vill så gärna ha en egen våtdräkt för alla vattenaktiviteter man gör. Sen vill jag så gärna på surfläger när jag går ut, då hade den varit perfekt!! 

Haha sen önskar jag mig en 2 veckors surfingläger på Bali, MEEEN den kostar ju som fan. Så orkade inte ens skriva upp den på listan, låter den önskan stanna mellan mig och tomten haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag såg dig i skolan gående i en SKITSNYGG vit dunjacka, vart har du köpt den?

Svar: Haha tack, peak performance :)
Amanda

2014-12-23 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide