Veckan i film

 

Godmorgon kära ni, hoppas ni sovit gott. Haft en grym ute kväll eller som jag haft en toppen kväll med mina närmsta. Igår kväll åkte jag hem till Ellenor och målade om hennes skrikrosa rum till vitt, snyggt vart det och roligt hade vi. Så vi målade på och tog uppehåll när våran Matilda Melon skulle sjunga och sedan tillbaka till målningen därefter. När vi var klar och Matilda hade gått vidare var alla helt slut så vi började röra oss hemåt. Direkt när jag kom hem så var jag helt slut så jag somnade direkt. Bjuder på en film från veckan kära ni i detta inlägg. Och nej vi är inte alltid sådär skrikiga, jag tog dom roliga delarna i en lång film och det blev delar där vi är riktigt högljuda haha. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide