You can look but you won't see the girl I used to be

Haha åh mina ögon.. 
Hejsan, är på riktigt bra humör idag. När jag kom till stan hade Matilda missat bussen men som tur så var Michelle och Sandra på stan så jag gick med dom en stund. När Matilda kom sprang vi runt, pratade, skrattade och dampade. Träffade på massa glatt och härligt folk. Skulle köpa en jacka men någon jävel han och köpa den förre, men den flörtiga butikbeträdet berättade att vi skulle komma tillbaka, för dom skulle snart få in nya haha. Vi shoppade på bikbok och sedan bestämde vi oss för att jag skulle hämta mina grejer och sedan åka hem till henne så fort som möjligt. Sover där inatt hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide