Jag tar det lugnt, man ska unna sig när man är ung

Uppdatering från gårdagen: Olle körde superfort och jag tror han har gått och blivit galen påriktigt. Ramlade bara av en gång och har inga brutna ben. Var hemma hos min vän Ellenor tillsammans med Felicia och Olle. Där jag var nära somnade medans dom andra var aktiva framför skype. Vi åkte hem till Olle sedan och blev bjudna på chokladtårta med hallon och grädde. Medans vi smaskade i oss den så satte vi igång en skräckfilm och hissen med filip och fredrik, även där råkade jag somna till minst 10 gånger innan jag lyckades hålla mig vaken. Vid tolv tiden började vi röra oss hemåt och jag bad Olle köra hem mig, vilket han gjorde på en moppe haha. Just vid sånna här stunder är då man ska ha körkort. Istället fick vi frysa ansiktet av oss dom kilometrarna vi var tvungen att köra. Hemma somnade jag i skrivande stund, med mobilen mot ansiktet och tidningen i handen. 
 
Idag hände inget speciellt och ligger nu hemma och är hungrig, mat♥. Har glömt kameran hos Lina, så vi får se om jag hämtar den imorgon ellerså.

Kommentarer
Postat av: Madélene

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som bor i Stockholm? Rättare sagt min fråga är, vad tycker du om distansförhållanden? tror du på dom? Vad är viktigt då?

Svar: Hejsan, ja just nu är jag ju singel och har aldrig riktigt haft ett distansförhållande. Om jag ska vara helt ärlig så älskar man någon så funkar allt. Jag skulle nog lätt kunna vara tillsammans med någon som inte bor på samma ställe som mig, tänk dig dom där fjärilarna i magen man får varje gång man träffas, den där underbara känslan varje gång man kysser personen. Allt bli så mycket mer speciellt, man tar vara på tiden så gott det går. Varenda liten minut är värld tusen. Så ja jag tror på dom. Det viktigaste är väl att man litar på personen till 100%, att man inte går runt och oroar sig över att han/hon skriver med någon annan osv. Men som jag ser det så är distansförhållande något som är väldigt speciellt. Jag känner att det skulle vara extremt svårt att tröttna på personen, att man verkligen aldrig nästan gör det. Bara för man inte träffas varje dag osv. Men om två stycken älskar varadnra så är det klart det funkar. Kramar
Amanda

2013-03-20 @ 17:52:32
Postat av: Madelene

Jag har nämligen själv ett och det går väl sådär

Svar: Ställ dom här frågorna till dig själv, är du lycklig nu? Orolig? Känner du att du kan vara lyckligare? Har du grinat mycket på senaste tiden? Ställ frågan, gör han mig verkligen lycklig? Efter du ställ dig dessa frågor märker du sedan svaret. OM du känner att det inte funkar och inte klarar av att göra slut, så kan jag verkligen itne hjälpa dig. Annars är det bara kämpa på!!!
Amanda

2013-03-20 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide