3 dagar

Har inte haft någon tid till bloggen dom här tre dagarna, för även fast ni inte tror det så har jag ett liv. Kanske inte syns men det finns där någonstans. Iaf så ska jag berätta lite kort vad jag har haft för mig dom här 3 senaste dagarna. På torsdagen gick jag som varje torsdag i skola, vilket var väldigt mysigt sådär. Gick på Subway med Sofie och Matilda, japp där kommer jag bli stammis. Efter det tog jag bussen till Lovisa, blev lite CAettor häng. Vi diskuterade och planerade vårfesten. Vid 8 tiden drog jag därifrån, tog bussen och sedan fick jag skjuts hem. Woopwoop. Samuel följde med hem och vi såg på film tills klockan närmade sig 2. 
 
Igår var jag ledig från skolan så vi körde på en lugn morgon, gjorde frukost och sedan drog vi in till stan. Jag gick och mötte Olle och Matilda och vi tog en lunch tillsammans innan vi drog och gymma. Blev bodypump i 55 minuter och sedan 1 timmes springning osv, japp super stolt. Efter det drog vi runt lite här och var. Slutade med att jag och Nina satt på subway i nån timme och bara pratade. När klockan närmade sig 11 vara vi lite "yolo" och drog på lite festligheter. Var en liten mysig och skön fest faktiskt, hade trevligt. Jag och Nina följde där vid 3 tiden Samuel hem och sov där sen.
 
Idag vaknade vi som varje morgon, Nina drog tidigt. Vi åt frukost och sedan fick jag skjuts hem, ännu mer woopwoop haha. Nu är jag hemma och får se vad dagen har att bjuda på. Ska iaf gå upp och duscha nu, som jag har längtat!
 
För er som inte orkar läsa texten: Tre dagar med mina vänner, har det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide