Perfekt

En dag som till en början skulle spenderas med fyra slutade i hela tio personer. Dagen började med att Felicia och Olle kom och hämtade mig, vi hämtade upp Ellenor och sedan for vi hem till saknade Sandra. Sedan for vi vidare till max och därefter till Brunflo för att handla mysfika. (Blir mycket hit och dit, i detta inlägg märker jag redan nu). fortsatte sedan hem till Olle för lite film innan vi åkte till stan och hämtade upp folk. Efter en grillning med spökhistorier och marshmallows nere vid stenbrottet for vi hem till mitt lilla hus och var där tills hälften av oss somnat. Myspys, nu ska jag nog sova. Godnatt kära ni, och för er som börjat skolan eller börjar skolan. Hoppas ni får en härlig första dag haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide