You should be smiling

Uppdatering: Klar !!
Från blond till brunett på 2 timmar. För dig som undrade vart jag klipper mig så klipper jag mig på attityd på stortorget här i Östersund då, jag trivs där och personalen där är alltid så trevlig. Jag klipper mig alltid där så har nog blivit ett igenkänt ansikte där nu haha. Idag var det den roligaste klipp/färgningstiden jag någonsin haft, vi satt och prata om allt mellan himmel och jord, skrattade och höll på med mitt hår. Vilket var väldigt skönt, istället för att sitta sådär halvtyst och läsa tidningar bara haha. Mitt slutresultat är jag iallafall nöjd med. Har knappt sett mig själv sen jag klippte mig eftersom jag sprang direkt efter till bion för att se the wolverine med Olle, Anton, Felicia och Ellenor. Riktigt bra film hörreni, den rekomenderar jag. Nej nu är jag lite trött, får göra fler inlägg imorgon. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Verkligen stor älskar din blogg, du är så härlig. Helt fast i den går in å läser den hela tiden haha.
Kan inte du tipsa om vilka/vilken Victoria Secret body mist du tycker bäst om? Ja har love Spell och ska köpa en till men vet inte vilken!

Svar: Hejsan hjärtat, gud vad glad jag blir. Tack så jätte mycket!! Ja det kan jag göra, vänta till imorgon så ska jag säga exakt vilken som jag tycker bäst om. Pussar!!
Amanda

2013-08-22 @ 16:42:59
Postat av: Anonym

Vilken frisör går du hos?

Svar: Attityd på stortorget, kram
Amanda

2013-08-22 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide