ALWAYS WAITING FOR SOMETHING LASTING.

Börjande kvart över 8 och slutade vid 1 tiden, otroligt skönt. Sista lektionen var bild&form vilket jag är riktigt taggad över framöver, kommer bli riktigt kul. Dock kommer jag säkert få ångestattacker tusen gånger om, för jag kommer tycka mina "uppgifter" blir dö fula, meeeen vi får hoppas på det bästa. Blev stan en stund och köpte med mig ett nagellack hem som jag ska sätta på mig till ikväll. Är så otroligt trött så det känns som att jag inte orkar göra någonting mer idag, bara sova. Men det är ju fredag och denna fredag bjuds det på något spontant vilket kommer nog bli riktigt kul. Spenderar natten då med gänget hemma hos Matilda, helt perfekt.
Myspys, krambanan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, men den börjar bli lite tråkig...


Svar: Haha ja, skolan har ju börjat. Finns inte så mycket roligt med det!
Amanda

2013-09-01 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide