Nya äventyr

Today//Jeans - Rut mfl//Linne - Monki// Bälte - Cubus// Halsband - Gina tricot//

Försov mig idag så fick slänga på min några kläder lite fort, hoppa i skorna och springa till bussen. Blev en väldigt stressig morgon, han inte ens med frukosten. Skolan idag var som skolan alltid är. Slutade tidigt idag så tänkte först åka hem till William och plugga men blev ändrade planer när jag glömt min data hemma. Nu ska jag slänga mig i duschen sedan skriva klart en engelska uppgift, plugga till svenska provet som vi har imorgon och sedan en film. Fullt upp hela kvällen så vi får se om det blir mer bloggande eller inte idag.

Kommentarer
Postat av: corneliaa

jättefin blogg amanda! :)

2012-05-08 @ 18:17:31
URL: http://linneacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide