Svar på kommentar -

Fråga: Hur träffades du och William? Har hört att ni varit tillsammans förut stämmer det? Berätta lite!

Svar: Jadu ska göra ett försök. Första gången vi träffades var under Yran 2011 & då hade vi snackat lite smått sådär under sommaren. Eftersom det var Yran, massa folk & fulla människor runt en så tänkte jag inte precis på att det skulle bli något mer av oss så jag tänkte hela tiden att han var en player (Han är/var inte det, men jag tänkte så) och det som hände då/där inte var sån big deal. Men vi var med varandra efter Yran & ja sen blev vi tillsammans, dock höll inte det så länge för vi kände att vi inte kände varandra sådär jätte mycket. Sen gick det kanske en månad när vi inte träffades alls, något sånt. Men sen var vi med varandra minst en gång i veckan, pratade ofta & det har vi gjort i mer än ett halvår nu. Nu känner jag William så himla mycket bättre & jag kan verkligen vara helt mig själv, hur mongo, damp eller konstig som helst. Haha ja, nu gör vi två ett nytt försök & får hoppas att det går bättre, Men allt känns riktigt jävla bra. Sådärja, nu har jag berätta lite.

Ställ gärna fler frågor mellan himel & jord, jag svarar!

Kommentarer
Postat av: josefine

Du är så sjukt jävla vacker.



Har du något tips på hur du får ditt hår så långt och fint? :)

2012-03-26 @ 07:23:01
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur blev ni tillsammans, vem

Kysste vem först?

2012-03-26 @ 12:11:55
Postat av: Anonym

varför gjorde du och kim slut och vad tycker du om han?

2012-03-26 @ 17:00:06
Postat av: Ida :)

Hur redigar du bilder och filmer? ( tex hur man får rösten ljusare på en film ) :-)

2012-03-26 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide