Sometimes we expect more from others, because we would be willing to do that much for them.

Gårdagens Kiosk jobb gick riktigt bra, nöjda kunder och mycket sålt. Jag och William stod där i våra super snygga skor och log. efter några timmars jobb där gick vi ut på friidrottsbanorna och lekte lite över en och annan häck och brottades där det egentligen skulle vara höjdhopp. Efter jobbet slutade åkte vi och handlade lite choklad och dricka sedan bar det av hem till mig. Vaknade upp för inte så länge sedan av ett alarm vi ställde för vi skulle ut och springa men till min förvåning så var det William som inte orkade kliva upp haha. Bjöd på frukostn på sängen till grabben då. Ska snart ut och springa själv ska bara städa undan frukosten som jag fixade. Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide