I'M HERE TO STAY AND MAKE THE DIFFERENCE THAT I CAN MAKE

Slänge ihop en snabb bloggesign nu på morgonen för att göra bloggen lite roligare, vad tycker ni?
Mannen som skulle komma hit tidigt på morgonen har nu varit här och allt gick toppen, efter han hade sagt adjö bestämde jag mig för att göra lite frukost. Skärde lite gurka & mango, gjorde en varm macka och fixade ett glas jucie & ett vatten glas till det, mycket gott. Tänkte sätta mig i sängen och äta det till ännu ett avsnitt av ghost whisperer. Vid 2 tiden ska jag röra mig mot stan för att åka och träffa William, sedan vid halv 5 - 5 någongång ska vi jobba på hofvallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide