seriöst svar på kommentar

Svar: Hej Ella, tack så mycket för det gulliga kommentaren.
Jag kan ju erkänna här & nu att jag är en tjej som har ganska bra självförtroend, fult nog. Jag har alltid varit en utåt tjej som inte bryr mig om uppmärksamhet och allt sånt utan nöjer med med livet med ett leende på läpparna.
Om jag någon gång har varit blyg? Ja såklart jag har, Alla är vi blyg någon gång. Om du ska träffa nån du gillar för första gången.
Jag har aldrig haft svårt att ställa mig inför en klass och prata, jag tycker det skulle vara jobbigare att ställa mig och prata inför 5 personen än 100 personer. Ju fler desto bättre tänker jag...
Jag tycker det här är en sån otroligt svår fråga men jag ska göra mitt bästa för att hjälpa dig.
Du är säkert en otroligt fin & gullig tjej. Du kanske inte tänker såhär men du ska inte tänka att du alltid har fel, du ska alltid tänka att du har rätt & att allt du gör är rätt. Jag vet att det där låter helt sjukt konstigt och ego men jag är född så.. haha jag har bara rätt alla andra har fel. Låter kanske som att jag är världens största egoist just nu men du förstår vad jag menar.
Jag vet att du kan säga vad du tycker högt, jag vet att du är stark nog att göra vad du känner för. Det ända du måste göra är att vissa att du vill.
Skriv gärna en till kommentar om varför du tror att du har dåligt självförtroende? är det pga utseende, kropp eller något annat?
Kramar från Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide