Svar, Ändringar, Frågor, Förklaring & Sånt

The EsplanadeTumblrI Heart Cookiesbeach, boy, crazy, friends, funny - inspiring picture on Favim.comExplore the WorldThe EsplanadeAmor, sorriso, abraço e beijo.sUntitledResultados de la Búsqueda de Imágenes de Google de http://27.media.tumblr.com/tumblr_ldeudgGbF11qfsxs8o1_500.jpgNo Lies. Just Love.Tender May- F I T S P O
Godkväll allihopa, har gjort en liten förändring i bloggen så nu får det plats med mycket större bilder. Menyn kastade jag ner längst ner på hela designen, den var bara ivägen så längst ner hittar ni den.
Svarar på lite kommentarer nu när jag ändå håller på, jag satte ihop alla frågor till tre stycken så hoppas ni får svar:
Fick många frågor om vart jag redigerar min "Första sångvideo" i - Svar: Jag gjorde det väldigt enkelt för mig, spelade först in i "Photo Booth" och sedan redigerade jag i "Imovie", jag använder Mac så allt finns helt gratis på den.
Sen fick jag en fråga av "en tjej" som inte var "Beidan".. iaf som undrade var jag fick all musik smak ifrån - Svar: Ja det är olika, den jag nyss satte på och dom som är längst ner på min lista just nu är tips från Beidan. Haha!
Fick en fråga om vad jag använde för effekt på en av mina bilder - Svar: Oj oj oj jag vet inte exakt vad den heter, tyvärr.
Och Adam haha du är så snäll du, tack så mycket för dina fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: ida

hur gjorde du så att det får plats med större bilder? :D

2012-01-30 @ 00:10:12
URL: http://idaohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide