Svar..

Nu ska jag göra ett svar på tal här.
1. "Varför berättar du inte vem du håller på med?"
2. "Har du ett förhållande bara det att du inte går ut med det?"
3. "Är du på G med någon?"

Svar: Varför frågar ni alla dessa frågor? Har fått minst 20 frågor om detta och jag förstår inte riktigt varför det är så himla "kul" att veta. Jag ska göra er besvikna men jag svarar inte på sånna här frågor i bloggen eftersom även jag har ett privat liv. Och det där med att jag är i ett förhållande och inte har gått ut med det stämmer då verkligen inte. Jag är singel, lever livet & har förjävla kul, mer än så behöver ni inte veta. Resten är privat, kiss and hug haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide