HATAR.

BLOGG.SE DAMPAR SÅ INGA BILDER KAN TYÄVRR KOMMA UPP! Hat inlägg. Hatar och städa. Hatar idioter. Hatar mitt jävla ben. Hatar att flyga. Hatar. Hatar. Hatar. Hatar. Dagen har varit bra men just nu ska jag sitta och hata lite. Nina fet raggade på ett par killer idag efter dansen, hon skämtade och sa "HEJ YO!" till några längre bort som cyklade förbi. Sen satte vi oss ner på marken och då stannade dom och typ i hundra år och titta på oss. Jag fick damp och började garva sönder.. Sen började dom vissla och massa sånt shit. Sen efter ett tag började dom cykla igen och Nina böörjade vinka (Hejdå!) sen så sa en "Ska vi inte åka dit". Men som tur kom min kära mamma och vi fick dampa på hennes jobb, härligt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ en fråga om vad du vill! :D

http://sarskild.blogg.se/2011/september/fragestund-d.html

2011-09-29 @ 16:46:14
URL: http://sarskild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså du måste ju svara på alla dina underbara kommentarer ;)

2011-09-29 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide