Hans idol, hans gud, snäll, sexig och bäst

- Innan vi drog ut igår!
Ser ni jackan på sista bilden, ser ni jackan jag ville ha? Äger den inte men ska jag fortsätta kämpa för att få!

Igårkväll var en riktigt kul kväll, skrattade och hade kul. Innan vi drog på middagen så gick jag och Evelina med beidan och hennes familj på stan. Dom stor shoppade och jag och Evelina bara gapade. Enligt Beidans lillebror så var jag "Hans idol, hans gud, snäll, sexig och bäst" Haha, fyfan vad jag garvade.
Sen på kvällen drog vi ju ut. Träffade på lite folk, bla William K och två tjejer. Stod och pratade med dom och skrattade sjukt mkt. Senare på natten åkte vi till Beidan och la oss. Tony och jag sov hos beidan och det var riktigt mysigt det, vi låg alla tre i beidans nya säng!
Ska slänga mig i duschen nu, standar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide