Fotograferingen idag!

Lite bilder från dagens fotografering, pinsamt pinsamt haha!

Hejsan! kom precis hem från staden.
Var sjukt mysigt. Började med att jag, Ellenor och Felicia tog bussen in till stan. Möte upp Michaela. Sen försökte vi hitta Tony, vi leta leta leta haha sen var vi tvungen att ringa. Sen möte vi upp Tony, Johannes och johan + två andra tjejer. Vi gick till en park och fotograferade och sånt, haha jag typ skratta hela tiden. Sen kom Lina.  Till en början var det jätte pinsamt att bli fotograferad haha men sen var det helt okej. Kändes som man hade känt alla hur länge som helst. Men vi tog massa kort. Sen drog Jag, Ellenor, Felicia, Lina och Michaela och åt. Möte upp Matilda. Sen möte vi även upp Elin. Gick runt på stan och hade det skoj. Träffade ludde som dampade sönder och bar runt mig som en docka HAHA men men sen vid 16.15 drog vi hem!
Japp det var hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Nina

amanda länka deras bloggar lr vad dom nu har så man får se bilderna!! ;)<33333

2011-07-24 @ 12:26:06
URL: http://thelazyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide