DEL 2 AV FRÅGESTUNDEN

NU KOMMER DEL 2 AV FRÅGESTUNDEN , DEN HANDLAR OM "ALLT".




Vilka är dina bästa vänner?
Svar: Alla som jag nämner i bloggan kan man säga.
Vilka är det som alltid som finns där?
Svar: Det för och främst Nina, sen är det flera andra.
Vilka älskar du lite extra(om du fattar vad jag menar)?
Svar: Haha förstår inte riktigt hur du menar men det är några stycken typ, haha.
image description
Vilka/vem får dig alltid på bra humör eller får dig att skratta/le?
Svar: Det är jätte många, alla som jag nämner i bloggen kan jag säga. Tråkiga svar kanske men typ.
Har du gjort något olagligt?
Svar: Hehe men jag är ju en snäll flicka.
Hatar du donken? Isf varför?
Svar: Ja det gör jag för William vissade en äckel film om hur man gör donken mat.
Vem är din idol?
Svar: Min mormor är min idol, älskar henne!♥
Tio saker du inte skulle klara dig utan.
Svar: Mobil, Facebook, Killar, Tjejer, Kläder, Hår, Pengar, Familj, Kamera och Sängen.

Blev du bjuden någonstans på yran? (Hoppas du fattar vad jag menar)
Svar: Om du menar till Campingen så ja, fast jag är ju en smart tjej som inte följer med 19-28 åringar till Campingen och deras tält haha.
Vilka gick du med på yran?
Svar: Första dagen gick jag med Nina, Adam och Felicia. Fredagen gick jag med massa härligt folk. Lördag gick jag med william och dom.
Ska du på Peace and Love?
Svar: Om jag har tid och pengar så ska jag dit.
Ska du på Avicii?
Svar: Ja det är klart jag ska.
Vilka bloggar följer du?
Svar: Mina vänner bloggar och ibland kan jag ju kolla in dom lite kändare bloggar också.
Vilken är din favorit blogg?
Svar: Oj svår fråga tror det är Emmadenblonda.
kan vi ses snart?
Svar: Haha Ja Emelie det kan vi.
du betyder jätte mycket för mig, vad tycker du om mig?
Svar: Aw vad gulligt av dig Emelie, du betyder mycket för mig med. Jag tycker du är en lugn, rolig och glad tjej.
vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Svar: Bild tror jag att det är, lätt.
har du träffat många nya vänner nu i sommar? Vilka? hur är dom? är ni nära osv. :)
Svar: Ja det har jag verkligen gjort. Oj ja vilka var det? Tony, Frösögrabbarna, Emelie, Felicia, William, Malin, Rebecca, Malin, Orrviken killarna och många fler. Hur dom är? Dom är otroligt sköna personer, gillar dom riktigt mycket. Ja med vissa är jag närmare än med andra.
Vilken är den absolut bästa filmen du har sett?
Svar: Oh det måste nog vara... någon skräckfilm eller nån film jag har börjat grina åt, är inte så bra på filmnamn haha.
hur ofta åker du utomlands? :)
Svar: Det beror på. Förra året åkte jag utomlands rätt ofta pga att pappa var utomlands och tävla med mera. Men jag åker kanske ca 1-2 gånger per år.
vem är din nyaste kompis?
Svar: oj haha det måste nog vara Marcus.
hur många läsare har du?
Svar: Sist jag kollade var det 300, men jag har en annan sida som ger dig en exakt läsar statestik och använder inte den som blogg.se har, för den är ju mycket dålig. Den saken jag använder kan man kolla massa annat på också tex hur många som var inne den senast minuter och massa sånt.
Tumblr?
Svar: Har en men tyckte att alla tumblrs var så lika så jag gjorde en utav mina egna bilder, photoartbyamanda.tumblr.com

Kan inte du börja videoblogga med olika tips och trix och sånt? :)
Svar: Jo det kan jag nog, beror på vad ni vill ha tips och trix på. Kommentera vad ni skulle vilja ha det så ska jag försöka göra det!
favorit låten?
Svar: Jag vet inte.
vem är din bästa kusin? haha onödig fråga kanske, vet ju redan svaret ju. det är ju ida sandqvist, som om det var en överraskning. hahah
Svar: Haha Men ida... Du är en av dom alla haha. Alla mina kusiner är bäst!!

Vad har du för kamera/kameror?
Svar: Har två digitalkameror och en canon eos 500d typ.

Sista frågestunds delen kommer handla om utseende och kläder...!

Kommentarer
Postat av: matilda

kul att jag är med på nån utav bilderna :(

2011-12-08 @ 22:33:30
URL: http://maddelishees.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar -

Naaw Matilda då, ska fixa det! ;)

2011-12-08 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide