Svar på kommentarer

"vilken linje ska du gå? och vilken skola?"
Svar: Jag tror jag ska gå Media Estet på Wargen, vill göra något riktigt kul mina 3 år.
"Älskar din mage, skulle gärna byta kropp med dig. Tränar du mycket?"
Svar: Tack vad gulligt av dig, jag tränar inte så speciellt mkt längre. Har tränat fotboll & bandy med killar som lite. Men har precis tagit en paus med friidrotten. Så nu tränar jag bara dans två gånger i veckan, får se om det blir mer efter jul.
"Hahah vad fan gör cykeln i rummet? Tror jag dog lite inombords när jag såg det. Derp , Förresten så är min blogg bättre än din. Just sayin'"
Svar: Haha hej Joanthan din nörd, det är en träningscykel och den är inte på mitt rum utan i tv rummet och för det tredje så är det min pappa som använder den inte jag. Haha din blogg behöver mer bild, just sayin..
"hur och när lärde du och kim känna varandra?
sjukt söta,puss"
Svar: Hej skriv ditt namn så svarar jag på frågan. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du en julklapp av Kim? isf vad? :)

2011-12-25 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide