SWAG!

Gick i as högt gräs, när vi gick till jordgubbarna......
Det var iskallt, orkar inte bry mig hur jag såg ut och jag var sugen på kakor! Japp där är förklaringen!

Heyjaouu!
Fatta inte riktigt vad jag skrev i förra inlägget men WHAAT EVEEERR. Okej idag drog jag och Jonathan på Ica och skulle köpa massa kakor men när vi kom fram var det STÄNGT så vi bah DÖÖÖ. Jonathan fick damp och gick och fråga om nån kunde öppna... Men svaret blev "Nej vi har redan tömt kassan". Jag stod bara bredvid och garva haha. Sen när vi gick hem så gick jag mot jordgubbarna. Hehe vi palla jordgubbar!
Sen gick vi hem. Bakade kladdkaka - halvsov - musik- mer musik - och nu ska vi gå och ta självmord!
och juste får ju inte glömma att William och Benjamin ringde precis haha, kulkul!
Ahmen Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide