Hjärtdagen


Alla hjärtans dag må vara en av dom mysigaste dagarna på hela året. Det är en sån fin dag och som ni vet så älskar jag högtider och såklart alla hjärtans dag väldigt mycket. Idag efter jag slutat kom jag trött tillbaka till lägenheten och till min stora förvåning stod det ett blombud utanför min dörr. Lyckan och värmen jag kände när jag såg denna fina överraskning kan inte ens en julklapp på jul slå. 

Fortfarande varmt i hjärtat 

Evelina och Michelle svängde förbi kort efter för en drink innan middagen
Underbart nog så slutade inte alla hjärtans dag där. Utan en dejt tillsammans med Michelle och Evelina på republiken blev det också. En drink, en flaska rosé och världens godaste mat senare ligger jag nu i sängen lycklig och glad. Åh vilken mysig dag. Mysdagen. Evelina, Olle och Michelle följde med till lägenheten sen igen för lite kvällsfika (för min del) och prat innan klockan slog 00:00 och jag sa åt dom att gå haha. Jobbbruden här må sova för att orka. Tack för denna alla hjärtans dag, längtar redan tilm nästa. (När jag blir stor ska jag gifta mig på alla hjärtans dag. Lätt haha. Hej)
Farligt snygga tjejer



Kiss and goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide