Vilken dag



Efter ett kämpigt och köttigt pass på jobbet så var jag helt slut när jag slutade. Fan vad kul det är när det bara kommer miljoner människor samtidigt och man bara köttar allt vad man kan och det tar aldrig slut, haha det kanske låter hemsk men jag älskar det. Värsta träningspasset. Efter jobbet mötta jag upp Olle och Linnea på pause, så blev ännu en middag där. Efter det lekte vi med bilarna, hämta Malin och hamnade slutligen hemma hos Olle på altanen. När klockan slog försent så rörde sig alla hemåt, då körde jag och Olle igång "bäst i Sverige" och pratade på tills klockan blev nästan halv 3. Då skyndade jag mig hem enbart för att Olle tycker vi ska ses 09:00 imorgon.. Han är knäpp, är ju helg?!?. Åh herregud, klocka på. Godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide