Ett nytt jag

Det här kanske låter konstigt men jag har nämligen listat ut hur jag ska kunna blogga. Sitta uppe i badrummet och stänga av internet. På så sätt kan jag komma in på blogg.se, haha. 
 
Iallafall har det hänt mycket den senaste tiden. Både positivt och negativt, men eftersom jag inte är den personen som orkar lägga energi på det negativa. Så har jag valt att fokusera på det positiva och blicka framåt. Så tänker inte skriva om vad jag gjort när jag inte bloggat, för det är bara segt haha. Så jag börjar från idag istället. Så hejsan, länge sen. Saknat er. Idag blev jag ett nytt jag, då jag for in till stan efter min sovmorgon och klippte/slinga håret. Känns så otroligt skönt och fräscht just nu. Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide