1996-03-17

Hejhallå, min vardag har varit väldigt rörig på sistonde men nu är jag tillbaka. 
Idag är det den 17 mars och det betyder att det är st patricks day och min födelsedag. Så idag fyller jag 19 år och det känns riktigt kul. Under skoldagen har man fått flera söta grattis, sedan på lunchen drog vi ut och åt (Meee and my bästisar) födelsedagslunch, sedan sjung dom för mig på föreningsmötet (hihi piiin) och sen kom jag hem för ännu mer firande. Har fått lite kläder från Hollister, resepengar, resväska och lite mer kläder. Är verrryy happy över det. Och framförallt superduper glad för alla söta sms och samtal jag fått. Så mycket kärlek. Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide