11-03-2015

 
Har bytt gymnasiearbete och ska nu skriva om Val gardena då bilderna i Italien blev 10 gånger bättre än mina bilder i Sverige. Så kommer inte lägga upp så många bilder från Val gardena då dom kommer finnas i min bok jag ska skapa. Så sorri, no more Val gardena bilder. Kramisar hihi. 
 
Denna vecka har varit väldigt lugn hittils. Förutom en hel del skola så var jag i måndas på bio tillsammans med Anderas. Vi såg Focus och den var riktigt bra faktiskt, spännande. Tips tips. Sen igår så for jag och fikade tillsammans med Linnea, Malin och Sandra. Vi planerade lite resor och framtid. Jaa.. och mer haha?. Jo, jag har kommit in i en fas i mitt liv (igen) då jag panikar över livet haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide