The hotel pool

Jag är ju verkligen ingen "pooltjej", tycker havet är tio gånger bättre och prioriterar det i alla lägen. Men som alla vi med småsyskon vet så har dom inte fattat att havet är så mycket bättre. Så efter lunch fick vi ha lite poolhäng så lovisa kunde åka rutschkanan som finns här och dyka från kanten. Idag har inga bilder blivit tagna än eftersom jag lämnade kameran hemma. Men idag blåste det mycket mer vilket var hur fränt som helst eftersom vågorna blev mycket större och havet var fullt av surfare, me like haha. Så extremt synd nu att jag inte fotograferade det men men. I övrigt så har mamma och pappa lovat att vi ska få prova på att surfa i veckan, vi ska vänta tills den blåsigaste dagen bara. Så vågorna blir lite större. Är super taggad, jag vet att det är svårt (Har fått höra), men det hindrar inte mig haha. Imorgon ska det blåsa lite mer så då ska jag ta med mig kameran ner  och försöka ta några bilder på alla surfskolor och surfare som är ute på havet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide