Nytt i sminkväg

Här är allt smink, gick på ca 700 kr. Så jag hoppas det var värt det. Men kände att det var dags att uppdatera sminkväskan lite, även fast ingenting är slut. Använder ju egentligen bara BB-cream, lite puder, lite ögonskugga och mascara. Som säkert alla andra tjejer gör. Så kände nu för att prova något nytt. En Face sculptor och en Color Correcting Concealer, som jag aldrig tidigare har provat men sett så många använt, så då kände jag "Nu jävlar ska jag också prova". Sen läste jag på någon sida att man helst skulle ha separata borstar till sitt smink (Speciellt på face sculptor grejen,) något som jag verkligen inte är så noga med så då köpte jag några fler borstar. Oj, oj, oj säger jag bara. Haha brukar sällan köpa smink men måste erkänna att det var ju riktigt kul hahah.
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag älskar att köpa smink! Sjukt kul :)

2014-11-06 @ 12:09:23
URL: http://molllyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide