Kväll vid havet

Precis innan solen går ner är det som mysigast här på Teneriffa. Helt klart. Gick ner och kollade på surfarna och solnedgången en stund innan jag och Jonathan sedan mötte upp dom andra på hardrock. Väl på plats så åt vi hur mycket som helst, är fortfarande dö mätt. Som ni säkert redan vet så är det ju Halloween och på hardrock var alla utklädda och dom hade även fixat en skräcktunnel, där jag skrek på som fan i. Nyligen tog jag, Jonathan och Lovisa ett nattdopp i poolen, vilket var huuuur skönt som helt.
 
Är otroligt trött så ska nu gå och lägga mig, imorgon väntar det sista äventyret för denna resa. På söndag återvänder jag hemåt igen, är dock inte hemma förrän på måndag eftermiddag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide