Halloween 2014

Så Teneriffa stoppade inte mig från att fira halloween. Eller nästan, Beidan gjorde mig taggad så jag hängde på. I fredas var det då halloweenfest för flera hundra personer. Jag hade tänkt att filma hela festen och då bära en gopro (Alltså vara "jibber"/Skidåkare), men eftersom ingen i familjen ville att den skulle paja så skippade jag den och körde enbart på skidsaker och ett sår i ansiktet haha. Jag hade en riktigt kul kväll med sång och dans. Sedan for jag hem till Olle och sov där eftersom jag var dötrött i kroppen efter allt dansande. Dagen efter for jag hem tidigt för att förbereda allt inför farsdag, men tråkigt nog somnade jag och sov bort hela dagen. Där vi 17.00 vaknade jag och körde då igen att sminka Lovisa. Hon skulle nämligen på halloweenkalas. Så några skotthål i pannan och en massa blod här och där, fixade jag. (Vilket ledde till en seger i Halloween utklädnaden på kalaset, wehoo). När hon var färdigsminkad for jag hem till Olle och spenderade kvällen där. Vi såg skämtfilmer och skräckfilmer av alla slag. Poppa popcorn och fixade lättdryck. Sedan blev klockan 03.00 och jag körde hem. Idag insåg jag att det kanske inte var det bästa valet att vara uppe så länge pga jobb. Men men, idag har jag iallafall jobbat tillsammans med sandra. Efter jobbet for jag hem och sedan åkte vi till Clarion och firade pappa på farsdag, grattis pappsen<333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide