En ny livskamrat


Lycklig tjej
Ni får överleva på mina mobilbilder, då kameraladdaren fortfarande är spårlöst borta. Samt min "medicin". Så börjar undra om dom inte ligger på samma ställe. Idag var det en kort skoldag, som varje torsdag. Jag åkte hem men åkte lika fort tillbaka för att följa med min bestiii och köpa hennes nya livskamrat, en mini hamster av något slag. Hugolina, som ser lite ut som en mini gris just nu för den är så liten. Super söt, glad för din skull Malin. I övrig så beställde jag min "förra-årets-julklapp" nyligen (En valfri vinterjacka men har inte hittat någon förrän nu haha). Ska väl sova nu, godnatt kära ni. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide