IKEA & BIRSTA

 
Nu var det ett tag sedan. Har inte haft så speciellt "spännande" dagar eftersom jag har jobbat ända tills igår, så därför inte så mycket till uppdatering. Berättar om gårdagen i ett annat inlägg. Idag klev jag, mamma och Lovisa upp tidigt för att åka till Sundsvall för en massa shopping. Köpte massa smått och gott till mitt lilla sommartorp, bland annat dessa vinglas. 35 kr för 6 stycken. Tyckte det var värsta kapet så jag slog till direkt. Älskar glas haha. Köpte även lite köksinredning och "säng"inredning. Nu vill jag bara bygga ihop allt och sätta upp allt men känner att jag måste vänta på mamma först, allt måste ju bli rätt liksom. Ikväll vill jag också ställa in kylskåpet så jag kan bo här inne till 110% när familjen åker bort i veckan (Jag jobbar ju så kan inte följa..). 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som har Audi TTn som brukar stå där eller är det en annan Audi??

Svar: Om du menar vid frasses osv, jajamen. Denna vecka är det bilen jag kör!
Amanda

2014-06-30 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide