Storsjön, Marieby

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag efter jobbet så bestämde sig jag, Sandra och Johannes för att gå ner och bada i minnesgärdet. Det var otroligt varmt i vattnet, alltså man kunde ju ligga i?. Vad händer med världen, storsjön ska man inte kunna bada i utan att frysa haha. Men såklart började jag frysa efter 10 minuter i vattnet, så satte mig lite längre upp mot strandkanten och väntade in solen haha. (Glömde tråkigt nog kameran hemma när vi var där så blev inga bilder..).  Efter nån timme nere vid vattnet åkte jag och Johannes hem, åt tacos med familjen och sedan for vi ner och badade i storsjön. Var riktigt soligt och mysigt där nere. Nu ska jag och Johannes se skräckis och sedan sova, tagga jobb imorgon!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide