Snart är jag 100% mig själv igen


Hej från helvetet. Så i fredags tänkte jag "vafan nej jag är frisk. Visst jag hostar fortfarande och jag är lite seg i kroppen men jag måste ut ur huset annars blir jag aldrig frisk". Men i söndags vaknade jag upp seg som fan, igår kväll somnade jag med kläderna på vid 19:00 tiden och  idag hittade pappa mig sovandes med jeans och huvtröja på i sängen. Sen klev jag upp och gjorde mig redo för skolan, då sa kroppen ifrån och jag tvingades tillbaka till sängen. Sov till 1, vaknade upp försökte plugga men orkade inte ens hålla i boken. La mig igen och halvsov. Så det enda jag gjort idag är att försökt klämt en äcklig jävla finne men slutade med att jag höll på att svimma, spy och hela rummet börja snurra så jag var tvungen att lägga mig ner. Och finn jäveln är fortfarande kvar. Haha så ja, nu ligger jag i sängen igen och imorgon ska jag fan på skolan(!!), håller tummarna till tusen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide