New lifestyle

 
Jag är tillbaka igen efter flera olika små och stora äventyr. Tänker varför inte slänga ihop allt i ett inlägg, orkar inte mig på att skriver flera små. Så, vad har jag egentligen hållit hus? Lite här och var. Har bland annat haft taconight med mina närmsta i sandras lägenhet, åkt till Åre för en festresa, haft myskväll med Olleo, fått gratis mat tillsammans med Johannes, Badat under det dåliga vädret, fått göra min egna kebab (Hur coolt?) tillsammans med Linnea, jobbat röven av mig, kör en massa bil och haft kräftskiva. Det är några av grejerna jag har gjort. 
 
Nu är planerna att planera nästa stora äventyr tillsammans med ett gäng tjejer, uppdaterar er snart om vad. Idag är jag ledig så ska snart in till stan och äta tillsammans med Johannes. Sen bär det av hemåt igen för att göra sig iordning för 18 års kalas. Pussar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide