Möte//Intervju//Stan//Biltur

Idag har jag haft det fullt upp. Började med ett möte tillsammans med Fredrik på Koning&Smith reklambyrå och Annika som bland annat driver VY:grafisk design, var svinkul. Fotograferade och intervjuade där till klockan blev närmare kvar över ett. Sedan åkte jag hem, skrev ner en massa anteckningar och lagade mat. Sedan fort jag till stan tillsammans med Ellenor, upptäckte att min lön från akademibokhandeln hade kommit, så blev en tröja med den stan turen. Sedan tog vi en bil tur tillsammans med Simon som precis kommit hem från utlandet, kul kul. Nu är jag hemma och ska städa upp på mitt rum. Kramar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ör det på bilden? :)

2013-10-31 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide