Äntligen Fredag

Magtröja - Monki // Jeans - JC // Klocka - Ur&pen // Skor - Nelly.com
-
Idag var det skolfoto och det var så himla hemskt, jag lovar att jag kommer garva och blunda på klassfotot. Helvete vad dåligt det gick, fan också. Sen på enskilda trodde jag man skulle sitta men såklart skulle man ju stå, så där står jag i min magtröja. Fotografen sa att jag skulle he händerna på rumpan och vrida hela kroppan mot kameran och helvete vilket dåligt resultat. Tillslut stod jag och fotografen och skrattade för jag sa "Men herregud jag blev ju värsta knubbiiiiknubbi" och han försökte övertala mig att ta en bild där jag ler för enligt hans ord så skulle man kunna döda för mitt leende (Snällt sagt, då blev jag glad). Dooock så slutade det med att jag sa att han fick välja mellan två bilder och sedan sprang jag ut därifrån. ÅÅÅH ALLTSÅ VARFÖR?!?! VARFÖR LOG JAG INTE. VARFÖR KLASSFOTO.. ÅÅH JAG HATAR DETTA JUST NU. DJUP ÅNGEST. JAG KOMMER SE UT SOM ETT MONGO PÅ KLASSFOTOT. WAAAAAAAAAH VILL GRINA. Ska bränna alla skolkataloger innan alla får den (!!!).. Haha japp, många har stora problem med annat i livet men mitt stora problem är klassfotot, låt mig ha det. Fan hahaha..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUKT SNYGG!!!!

Svar: Haha vad glad jag blir, pusss!!!
Amanda

2013-10-05 @ 00:11:26
Postat av: emma

hur kan du vara så snyggt smal? :) Hur ser en matdag ut för mig? Om du fattar vad jag menar haha.. kramis

2013-10-05 @ 09:36:54
Postat av: Aida

Så jävla snyggt! Älskar tröjan, var de länge sen du köpte den?

2013-10-24 @ 11:10:14
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide