And I can't change, Even if I tried

Låten är ju helt underbar
Har smörjt in mina ben och ligger just nu och lyssnar på musik. Åh ibland är allt bara perfekt, trotts en massa tankar och små problem som snurrar i huvudet så känns allt riktigt bra just nu. Musik gör mycket med livet. Längtar så himla mycket till peace and love så det bara smäller om det, åh vad underbart. Ikväll åker vi ett gäng till Ellenor och myser. Får se vad mer som händer. Jag vill iaf övningsköra till Ica nu och köpa massa gott för kvällen, så vi får se om mina päron vill hänga på. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samuel vem är det? Är det en närvän till dig?

Svar: Ja han är en person som jag nyligen lärt känna. En månad tillbaka kanske. Så det kan man säga!
Amanda

2013-03-24 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide