Om han inte kämpar för en, är det inte värt tiden

Gårdagen var lite upp och ner. Vaknade sent, spelade kubb tillsammans med ett gäng folk samt åka på finrestaurang med släkten. Efter det åkte jag hem till Ellenor där, Emmelinda, Nina och Olle befanns sig. Vi pratade, såg på film, kladdkaka och mycket mer. Tillslut slog klockan 03.00 och det var bara jag och Olle kvar hos Ellenor. Efter att ha blivit utkastad där ifrån tog vi en promenad hem till mig, med en massa stopp. Hos mig tog vi kvällsmat och gick till Jonte. Så runt halv 7 somnade vi alla tre ihoptryckt i en säng. Vaknde idag och har mest bara tagit det lugnt. Olle drog precis hem och senare ikväll kommer Malin och Linnea. Mys ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna göra nått vidioinlägg ibland, skulle vara jätte kul! Kram

2013-06-23 @ 10:08:50
Postat av: Anonym

Är du och Samuel tillsammans? Ni borde bli det. För ni är såååå sjukt söta tillsammans. Smälter

Svar: Nej tyvärr, kommer inte bli så. Vi är två personer med två olika liv, på två olika platser. Vi har gått olika vägar. Blir nog lättast så!
Amanda

2013-06-23 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide