Q/A

Sjukt fint hår har du! vart färgade du det?
Svar: Tack vad snällt av dig, själv är jag inte så nöjd. Jag färgade slingor på Attityd i Östersund, stortorget. 
 
vart är byxorna ifrån?
Svar: Jag köpte dom faktiskt i Turkiet och trodde faktiskt inte dom skulle vara så bra som dom är.
 
Vad ska du inrikta dig på och vad ska och vill du göra med ditt liv när du går ut?
Svar: Jag förstår inte riktigt vad du menar med vad jag ska inrikta mig på (Eftersom jag är trög) men inom den linjen jag nu går i så funderar jag på att inrikta mig på fotografering efter som jag tycker det är väldigt kul. Sen efter skolan vill jag börja jobba först, sedan ett år efter gymnasiet så kommer jag kanske åka utomlands och gå ett år i skola där och ta "studenten" där också hehe. Sedan ska jag väl fortsätta jobba och därefter fortsätta ut och resa. Skaffa lägenhet osv. Orkar inte skriva exakt hur jag vill att det ska se ut, men massa äventyr haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide