Konfirmation 2013

Efter en kväll/natt hos Ellenor med gänget, då det bland annat bjöds på skoteråkning som var otroligt kul. Så vaknade jag upp klockan 08.00 på golvet hos Ellenor, pappa hämtade mig och sedan åkte hela familjen/släkten på Jonathans konfirmation. Efter åkte vi och hämta William sedan åkte vi till hem till oss där det bjöds på gomiddag och efterrätt för hela tjocka släkten. Malin hade gjort en underbar tårta och mormor och mamma hade lagat en fantastisk middag. När alla åkte hem så bestämmde jag och min Williamo oss för att badabadkar ända tills vi fick russin fingrar. Sedan gick vi ner och körde middagen i repris samt satte oss framför tv och såg Robin hood. Nyligen åkte William hem och nu borde jag plugga för dom tre proven jag har i veckan, men orkar verkligen inte. Usch usch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide