I mammas tröja

- Ny duschad och med fruset hår stod jag ute i minusgraderna och frös medans jag gjorde ett försök till att ta några bilder. Här är jag idag, i mammas otroligt mysiga tröja.
Tillbaka från skolan. mycket plugg men ändå lektioner fylld med skratt. Jag och Olle har funnit den nya träningsappen som var otroligt kul så den ska jag hålla på med under kvällen. Trött är jag just nu och har precis ätit en sallad. Ska snart ta tag i mitt rum med först lite plugg och 1 timmes träning. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Var kan man köpa tröjan? :))

Svar: Det är min mammas, men på någon sport affär skulle jag letat! :)
Amanda

2013-01-26 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide