Första dagen av 2013 & Umeå resan

Förrätten under 3-rättersmiddagen
Efter ca 3 dagar i Umeå tillsammans med några släktingar och min stora kärlek så är jag nu hemma. Vad har vi egentligen gjort? Spenderade första kvällen att leka med Folke, han skrattade och sprang runt. På själva nyårsdagen tog jag och William bussen in till stan, kollade runt lite. Jag fann inget men William fann ett par strumpor haha. När vi kom hem så tog vi det lugnt och sedan blev det 3 rättersmiddag. När klockan äntligen började närma sig 00.00, började "ring klockan ring" på tv, under en skål för det nya året fick jag mig en nyårskyss så jag både fick fjärillar i magen och blev generad. Såklart av William då. Sedan sprang vi ut och kollade på raketer och kastade oss i snön. Under natten sov jag och William i köket och vaknade upp vid 12 tiden i Johannas och Perras rum. Åh jag är så lycklig som har dig William, du gjorde hela mitt nyår till den bästa. Idag gjorde vi inte så mycket mer än att sitta i bil, det var mysig det med men bil är ju inte alltid det roligaste. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu när det är ett nytt år osv hur känner du då för William? Hehe konstig fråga men har du mer eller mindre känslor?

Hur ser du på det nya året?

Vad har du för nyårslöften?

Svar: Jag har blivit ännu mer kär i honom än förut!!
Kommer bli toppen, fantaiskt, tråkigt, underbart, roligt, ledsamt och spontant. Haha jag vet inte riktigt, men början känns otroligt bra. Sen kommer man alltid gör misstag osv. Men jag tror faktiskt det här kommer bli ett riktigt bra år. Bättre än 2012 faktiskt, äldre och får göra mer haha ;)

Hemliga, skriver nog ut några sen någon gång!
Amanda

2013-01-02 @ 00:49:09
Postat av: Anonym

Vad tycker du inte om (Inom vänskap), alltså vilken typ av personer är du inte vän med eller lixom vilken typ av vänner har du. Hoppas du förstår frågan, svara i ett inlägg är du snäll! :)

Svar: Jag tror jag förstå, du får kommentera om jag har förtstått fel. Den sortens vänskap jag verkligen inte söker efter/umgås med är personer som är fylld med nästan bara enbart negativ energi, dom som hela tiden ska gnälla och vara negativa. Jag klarar heller inte av den sortens vänskap där "Vännen" hela tiden ska bestämma över en, "nej du ska inte göra så" "Gör såhär" "Gör det nu" osv. Inte heller personer som kämpar för en högstatus, i min värld finns inte det där med status så ni fattar haha. Jag tycker om personer som är spontana, är fylld med positiv energi, personer som inte tycker ner en utan tvärtom, glada, härliga och underbara människor som älskar att skratta haha.
Amanda

2013-01-02 @ 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide