Det vankas bröllop

Helgen gick så snabbt så jag hann knappt med. Hann inte med någon alls, förutom att jag följde med Laila, Malin och mamma och kollade på bröllopsklänningar så har jag spenderade hela helgen tillsammans med Ellenor. Idag kom även Nina hit och myste, vi var så lat så det blev tv hela långa dagen. Nu kommer snart en ny vecka vilket betyder prov och inlämningar. Ska snart åka till stan och hämta upp Beidan sedan kommer vi åka upp till Maria. Vi ca ettor ska nämligen sätta oss ner och planera vårfesten. Efter det ska jag åka till William och sova där, imorgon börjar jag 11.35 så kommer väl ta sovmorgonen och sedan upp och plugga lite innan skolan!  
Rensade bort lite tråkiga inlägg men kan svara på lite kommentarer av dom senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide