En vecka, sista provet. Sen drar vi..

- Två av rummen i stugan
Sådär har nu raggat upp dom två första personerna till stugan under sportlovet. Nu ska jag ragga upp några till och sen så hoppas jag på att mina kära och nära Stockholmare och Umeå personer har planerat en otroligt rolig skidvecka i den fin fina stugan. Idag har jag stretcha i typ en timme, har som mål att försöka gå ner i spagat till sommaren. Sen gymmade jag även en stund. Imorgon vill jag gå på stan och shoppa upp mina 1050.. hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Het

2013-02-24 @ 20:11:27
Postat av: Anonym

Hur kan du vara så stark kvinna, snäll gör ett inlägg och svara på detta. Du är bland dom starkaste jag har sett. Jag trodde faktiskt aldrig jag skulle säga det här, men du är en sån person som jag verkligen ser upp till. En person som kalrar sig genom svåra tider. Man ser att du är ledsen det gör man men samtidigt så ser man en otroligt stark kvinna också. Hur ska du göra i framtiden? berätta snälla. Jag vet att fler än bara jag vill veta hur ser framtiden ut osv osv?

2013-02-24 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide