Låtsas som inget hänt

Hejsan, har suttit och små fixat lite med designen sen jag kom hem. Ändrat så bilderna blivit mindre och lite sånt. Dagen har varit väldigt skön, har haft få lektioner och känns som vi mest hade rast hela dagen. Under samhälle sa Hasse till mig minst 30 gånger att sluta och jag blev lika sur varje gång, jag gjorde fan inget heller.. Efter skolan slutade sprang jag och Ellenor ner till bussen. Nu ligger jag hemma, har faktiskt fått lov nu. Känns så otroligt jävla bra. Kommer inte gå på skolan imorgon eftersom vi inte har några lektioner utan bara dom som inte var på naturprovet och andra halvan av media gruppen ska gå. Så imorgon ska jag ta hand om min lilla sjukling Matilda, på bästa sätt. Nu ska jag gå och lägga mig i badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide