brustna hjärtans höst II

Lyssna på låten, själv älskar jag den, ♥. Blev mycket ben i ett och samma inlägg..
Ikväll har jag varit lycklig och skrattat, kännt mig glad på insidan och pratat via den underbara telefonen med en vän om sommarens festivalplaner och om framtiden. Ni vet tiden då jag lämnar Sverige och drar utomlands, bor där ett tag. Låg i badet och funderade också och sen blev jag lite nere, insåg att jag låg och tänkte igen och det leder oftast inte bra så jag gled ner under vattnet. And it kicks so hard, it breaks your bones. Cuts so deep, it hits your soul. Tears your skin and makes your blood flow. It's beter that you know, that love is hard. If it was easy, it wouldn't mean nothing tough. Men nu har jag klivit upp, ätit lite paj och ligger i skrivande stund och läser en helt ny favorit blogg, den gör mig lite gladare. Sen är ju Filip världens bästa snapchatare vilket gör en på toppen humör haha. Tänkte tipsa er om en skön lista att lyssna på när man är lite nere, klicka här. Kramar!
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hur är du som person, du verkar så jävla skön. Inte skön på det sättet utan rolig, frän och najs tjej att lära känna

2013-02-28 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide