Krambanan

Igår började veckan igen och det var en kort måndag som slutade med fika på wedan med Sandra och Olle. Idag var jag hos friösen från klockan 14.00 till närmare 16.15, är extramt nöjd och hade en svinskön frisör. Sedan kom johannes och mötte mig eftersom vi inte träffats på ett tag, haha sådär 2 dagar eller något haha. Sedan gick jag på möte, myspys. Tog sedan med mig hem han jag tycker om mest. Myste en stund med honom innan han skulle fara iväg på the hobbit. Jävla hobbit haha. Nu ser jag på PH och äter B&J som pappa köpte till mig hihi.
 
Imorgon ska jag göra något jag är enormt, helt sjukt nervös över. Ska fotografera 5 stycken barnfamiljer. Helt själv (!!). Herregud vad nervös jag är för att göra fel eller att bilderna ska bli dåliga. Iiih kommer typ skaka under fotograferingen. Haha överdriver säkert, men blev extremt glad för det "fotojobbet". 
 
Krambanan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide