Håller på att kissa på mig, så kul

Idag efter skolan gick jag och Max på subway och åt. Johannes sällskapa oss efter en stund. Sedan sprang jag och gjorde det sjukaste jag någonsin gjort haha, spraytan. Har skrattat hela kvällen åt mig själv,  jag har ju bytt hudfärg. Helt seriöst. Så ska nu sätta mig i duschen och skrubba haha. Iallafall så har jag under veckan varit hos friösren och gjort detta för att känna mig lite finare, mer bekväm med mig själv. Just för att jag har känt mig så himla bläää nu under en tid. Haha men hade ju tänkt mig att bli lika brun som Max men blev hundra gånger brunare än honom, faaaan. Men men det här Är något så kul och jag skrattar hela tiden så det gör inget. Ett tips om ni inte vill vara vita, gör spraytan då byter ni hudfärg till mörkhyad. Om personalen säger att ni har ett mörkt pigment eller så och säger att ni kan ta den mörka färgen, stoppa det haha. Annars slutar ni som mig hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör hela tiden spraytan men lyckas aldrig bli sådär brun, vill också.!!

2013-12-12 @ 20:21:05
Postat av: Alva

Bättre bilder vill vi ha! :)

2013-12-13 @ 07:37:45
URL: http://alvanylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide