Wild spirit

Tillbaka efter en riktigt bra helg, faktiskt. 
Började helgen med att spendera tid med alla i goa ca. Direkt på fredagen åkte alla hem till Beidan för att fixa inför föreningsfotbollen. Sedan var vi på föreningsfotbollen ett bra tag där det slutade med att, Bacci vann!!
Efter fotbollen for jag hem till Beidan och var där ända tills Lovisas föräldrar kom och hämtade oss. For på förfest och sedan vidare till spikis där enormt mycket folk befann sig. Hade super kul där, träffade en massa saknat folk. Efter flera timmar där ringde jag mamma för hämtning. 
 
På lördagsmorgonen blev det jobb, började klockan 11 och slutade runt halv 5. Gick riktigt bra, stod där men Matilda så tiden bara flög iväg. Tog en sen lunch på donken innan William kom. Efter vi hämtat lite saker, skjutsat hem Matilda och handlat så åkte vi hem för lite lördagsmys. Jag och William hade ju lite små damp eftersom vi är så super taggade för utomlandsresan, så vi gjorde en lista över vad vi skulle göra där. Bjöds även på godis och avatar. 
(Jag har bara skrivit på, ingen aning om något blev fel men men. puss!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om din förening skulle påverka ditt och Williams förhållade, vad skulle du göra då?

Svar: Jag skulle hoppat av den. Dock vet jag att den inte kommer göra det eftersom jag lägger tid på båda delarna. Om det är fest samma helg som William frågar mig om jag vill åka någonstans med honom (Tex hans farmor), då tar jag han i första hand. Men ibland ifall vi har varit med varandra hela veckan kan det vara skönt att dra ut med dom och sedan träffa William dagen efter eller så. :)
Amanda

2012-09-23 @ 17:55:44
Postat av: Lisa!

Brukar du och William ha sex ofta?

2012-09-23 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide